Certificatul digital calificat pentru ANAF

In relatia cu Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), certificatul digital calificat  ofera posibilitatea depunerii online a unui numar de 12 declaratii fiscale si a situatiilor financiare (a bilanturilor) anuale.

Contribuabilii care si-au achizitionat certificatul digital calificat pentru depunerea declaratiei unice (formularul 112), pot semna electronic si depune online si urmatoarele declaratii fiscale:

– D100 – Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat,

– D101 – Declaratie privind impozitul pe profit,

– D102 – Declaratie privind obligatiile de plata la bugetele asigurarilor sociale si fondurilor speciale,

– D103 – Declaratie privind accizele,

– D120 – Decont privind accizele,

– D130 – Decont privind impozitul la titeiul din productia interna,

– D200 – Declaratie privind veniturile realizate,

– D300 – Decont de taxa pe valoarea adaugata,

– D301 – Decont special de taxa pe valoarea adaugata,

– D390 – Declaratie recapitulativa privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri,

– D710 – Declaratie rectificativa.

In plus, folosind certificatul digital calificat, contribuabilii pot depune online situatiile financiare.

Pentru a putea depune declaratiile fiscale si situatiile financiare online, certificatul digital trebuie inregistrat in sistemul ANAF prin completarea si depunerea online a documentului de confirmare si ulterior depunerea la ghiseu a Formularului 150 – Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat.

Certificatul digital calificat poate fi obtinut de la unul dintre cei trei furnizori acreditati din Romania: certSIGN, Digisign sau Trans Sped.

Pretul unui certificat digital calificat este de 47 de Euro, fara TVA, la certSIGN si Digisign. Trans Sped il ofera la pretul de 54 de Euro, fara TVA.

certSIGN livreaza gratis certificatul digital oriunde in tara si ofera gratis 60 de marci temporale pe luna timp de un an.

Lasă un răspuns